ähh....

Nu har jag haft huvudvärk sen jag svimmade i fredags! Fast nu har jag inte lika ont längre. Förlåt att jag inte skrev på bloggen igår. Men jag kan berätta lite om igår. Jag vaknade typ 6, sen satte jag på en film min syrra ville se på Saw, men när mamma gick förbi stängde hon av filmen (Det var tur!). Sen satte vi på en annan film. Efter d
et satte vi på en film som hette Jackass 2.5. Sen åkte jag till Lisa. Efter typ 2 timmar åkte vi hem till mig, sen skulle vi åka till Maya och hennes pappa i Göteborg där vi skulle sova över. Men innan skulle Maya åka till Härryda och grilla lamm, så jag ringde Maya och så sa hon att det skulle bli försent. Men hon att det säkert går idag.
P.S testa en sak stek ägg med godiskross på. Smula ner godis (O.B.S ej lakrits, det blir för starkt) och stek ett ägg häll sedan på godissmulet, ät.
D.S Gå in på mayablogg.blogg.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0