Lovet!

Hej, förlåt att jag inte har skrivit förra veckan men jag har haft lov.

Jajja, i måndags sov jag och Lisa över hos Maya - hos hennes pappa-, jag hade med chips och dricka så vi delade på det och Maya och Lisa gav mig massa godis. Efter att vi hade vart där typ i 2-3 timmar så skulle Maya's pappa, han's tjej och Maya's storasyster ut nånstans, så vi var ensamma hemma. Hemma hos Maya's pappa har  dom en megafon, så vi satte på högsta volym och så gick jag ut på balkongen och skrek hallå Göteborg mår ni bra?!!  Sen så efter några timmar så sov vi!



Jag orkar inte skriva mer men det hände MYCKET mer än det jag skrev. Hoppas att du har havt ett bra lov!


ruby-heart Ya!

Kommentarer
Postat av: mayablogg.blogg.se

Haha, Vad kul vi hade elr hur?!

2010-11-09 @ 16:05:56
URL: http://mayablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0