Blä.

Hej, jag ligger i sängen och är sjuk. Det började när jag var i skolan. Här är den  *host* "dramatiska" *host* berättelsen. Det var på första lektionen då vi hade slöjd, det var trekvart kvar på lektionen.  Jag trodde att jag hade fått ett slag i magen, plötsligt hade jag jättesvåra kramper i magen. Jag la huvudet på bordet och kämpade för att hålla kontroll på mig, så att jag inte skulle svimma. Och när jag gjorde det så blev det lite bättre, så jag satte mig upp. Och då blev allt som innan och jag började svettas och må illa.  Så jag la huvudet på bordet igen. Och så höll det på ända tills Maya kom och undrade om hon skulle följa med till skolsystern. Och så fick jag ligga hos skolsystern i typ 2 tim. Efter det så mådde jag lite bättre.  Det hände mer men jag orkar inte detaljera.  Det var min dag.
Här är Kristinas present. Hon ska få den när hon har opererat sig. Hon ska operera sig för att hon har en knöl i foten som heter Hallux vallgus.      Ni får inte se den än, det ska bli en överraskning för Kristina och hon läser min blogg.
God kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0