Kebab.

Idag har jag o Lisa vart på Corpus och firat påsklovet. Båda tog en kebabtallrik. Den var jättegod, och jag orkade bara halva så jag tog med resten hem. Vi skullede egentligen åka till Stensjön och äta där men det blev inte så.
Imorn ska Kristina, pappa o jag åka och bada i Åby  (YAY!) , jag ska bli livräddad av Kristina. Det är för att hon ska ha gips när det är simprov i hennes skola så hon för göra provet nu ist.
Ellinor har klagat på att bilderna jag lägger in är för stora, så här är en liten bild på kebaben jag åt. Yum yum.
P.s Nu har jag inte sömnproblem längre. Yay!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hihi :) Gå in på min blogg ♥

2011-04-21 @ 23:18:26
URL: http://fruttitops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0