Vart på BIO!!

Vart var jag igår då? Det du, det får du inte veta...
Haha! Jag har varit på en mysko, lite barnslig och rolig film.
Det var Gnomeo och Juliet i 3D, och den var bra. Men i början när jag och Lisa skulle välja film så blev vi lite tveksamma, men vi valde den ändå. Bion började 12.50 och vi var där vid typ 12.20, så vi hade tid på oss för att köpa snacks. Men jag ville inte köpa på bion för det är SKITDYRT, så vi gick till willys ist. Där hade jag svårt att bestämma mig för godis eller chips, när det var 4 min innan bion började skulle jag betala. Och när det var 2 min innan den började så hade jag betalat och vi sprang till bion. Efter bion så åt vi på McDonalds.    gnomeoandjuliet.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0