Som man bäddar får man ligga! xD

Haj på daj! Idag så har jag bara slappat lite och gjort ungefär det här: legat i soffan,
tittat på tv,
gått ut med hooooond,
läst och lite till.
Jag tror att det är för att jag är lite utmattad sen jag spydde i går. MEN det beror inte på att jag är sjuk, utan att i går så sov Kristina hos en kompis och mamma och pappa var på fest. Och då åt jag 200 g chips!!! (!!!) och massa godis! Så sen på kvällen ca 11.15 så satte jag mig vid toan och efter typ 5 min så spydde jag. Haha! Det var rätt åt mig. xD  Och nu tror jag jag ska titta på något på tvn.

P.S Är det någon som vill gå ner till mölndal imorgon? <3  





Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! snälla visa hur man gör en så fin header! Vet inte hur man gör :(

2011-06-19 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0