Trött igen.

Haha fick en komentar där det stog:

Hej! Jag har precis börjat läsa din blogg. Och på en bild så såg jag att du hade påsar och mörka ringar under ögonen. Undrar bara om du sover för lite? Gillar din blogg! =)

 

Haha! Ganska roligt att du la märke till det för ja, jag har somnbroblem. Jag är 10 år och sover ca 6 - 7 timmar på en vardag. Om jag har tur sover jag 7 och en halv timma. Och på helgerna sover jag lite mer, då sover jag ungefär 8 timmar. Jag har haft sömnproblem i typ ett halvår.  Ett tips för dom som har sömnproblem är att gå lägg dig typ en halvtimma/ timma senare än vad du brukar gå och lägga dig. Det funkar ibland för mig.

Det blir en låg uppdatering imorgon och på söndag för jag ska till mormor.  + att vi ska till SWEETS!!! Yay! Det är en jätte bra och jättebillig godis affär. Hon bor i Mariestad typ två timmar från lilla Mölndal. En sak som är konstigt är att Mariestad är MINDRE än Mölndal! Har alltid trott att Mölndal var den minsta staden i vårat långa filurland.

Men jajja här kommer en bild på mina trötta ögon.

 

Haha, den bilden kommer typ från förra året.   Men nu har jag mörkare ringar och större påsar under ögonen.

sweets.se

Hej då! =* =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0