Ziperall.

I ett inlägg så skrev jag ju om en OnePiece som jag vill ha. Nu har jag hittat ett märke som ser ut som OnePiece's overaller. Det heter Ziperall. En Ziperall kostar 600 spänn (!!) det är ju jättebilligt!
O.B.S! Det superbilliga plagget är inte superbilligt så länge till, det gäller bara till 18 mars. Sen kostar det lika mycket som en OnePiece: 1200.

Ziperall_svart1.jpg

 

 

Ziperall_rosa.jpg

 

Zipperall har inte lika mycket att välja på som OnePiece.

 

Hemsidan kommer här:  http://ziperallshop.abcgruppen.se/

God natt! ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hej bara så du vet så är zipperal nästan dubbelt så tjock som en OnePiece! Mina kompisar har zipperal och dom ångrar sig verkligen att dom köpte dom för dom går typ bara att använda på vintern. Men bara så du vet så är din blogg jätte bra!!!!



<33333333333333333

2011-09-05 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0